Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Hanki Project Motor Racingin Year 1 Bundle ja viimeistele täydellinen kilpa-ajokokemuksesi. Saat kaikki Year 1 Season Passin luokat, radat ja sisällöt sekä kopion Project Motor Racing -pelistä ja kaiken lisäsisällön. Kilpaile viidellä tulta syöksevällä ikonilla villiltä aikakaudelta, jota leimasivat vauhti, melu ja ylenpalttisuus, Day 1 Group 5 Revival Packissa. Lisää sen jälkeen vielä 4 sisältöpakettia ja viimeistele täydellinen moottoriurheilukokemuksesi.