Predator: Hunting Grounds
Saalista tai tule saalistetuksi – koe asymmetrinen räiskintämoninpeli, jossa ihminen kohtaa Predatorin. Liity partioon ja suorita tehtäviä, ennen kuin Predator löytää sinut, tai ole itse Predator ja lähde saalistamaan. Ole Predator – Vaani ja saalista vastaasi tulevaa sotilaspartiota käyttäen huipputehokkaita aseita. Mene kopteriin! – Suorita haastavia tehtäviä osana neljän sotilaan partiota ja selviä pakoon hengissä. Hyödynnä ihmisten ja muukalaisten aseet – taistele partion jäsenenä uusimmilla huippuaseilla ja hyödynnä Predatorina tehokkaita välineitä kuten olkapäähän kiinnittyvä plasmatykki, teleskooppikeihäs ja monet muut. Predator: Hunting Grounds – villi Predator Titaani, joka metsästää haastavinta ja brutaaleinta saalista kaikilla planeetoilla, joiden kamaroille laskeutuu. Tutkiskelun ja oivallusten myötä tämä Predator on laittanut kokoon ainutlaatuisen yhdistelmän panssarointia ja aseita tullakseen eliittiluokan metsästäjäksi.