Predator: Hunting Grounds – Ylevä predator
Nuoren yautja-soturin alus putosi koillisniemelle tämän matkatessa maapallolle toteuttamaan verirituaaliaan. Hämmentynyt ja eksynyt soturi nappasi saatavilla olevat varusteet ja pakeni juuri ennen kuin alus leimahti liekkeihin. Suunnistaessaan tiheässä viidakossa hän törmää muinaiseen temppeliin, jota mahtavat taistelijat vartioivat. Tarkkaillessaan temppelin vartijoita varjojen pimennosta soturimme katse osuu erityisesti yhteen heistä – kultaisia miekkoja heiluttavaan taistelijaan. Vaistonomaisesti hän tietää, että tämä tulee olemaan hänen suurin haasteensa. Hän säntää adrenaliiniryöpyssä taisteluun läpäisten vastustajiensa suojaukset armottomalla tarkkuudella. Yksi kerrallaan he kaatuvat maahan, kunnes jäljellä on vain yksi yautja — soturimme. Voitokkaana hän ottaa itselleen kultaiset kaksoismiekat ja sovittaa niiden yksityiskohtaisen koristelun yllään kantamaansa taisteluvarustukseen. Tästä päivästä lähtien hänet tunnetaan Ylevänä – predatorina, jollaista ei ole nähty koskaan aikaisemmin.