Payday 3: Chapter 1 - Syntax Error
Chapter 1 – Syntax Error on ensimmäinen julkaistu ladattava sisältö, ja se sisältyy Silver- ja Gold-versioihin. Tämän luvun sisältö: Syntax Error Heist Syntax Error Weapon Pack Syntax Error Tailor Pack Preacher Pack (sisältää 1 asun ja 1 aseen) Drifter Pack (sisältää 1 asun ja 1 aseen) Island-skini Käteinen ei ole enää kuningas. Palvelimet – ja ennen kaikkea niille tallennetut tiedot – ovat nykyään kaikki kaikessa. Payday-jengi ryöstää tietoturva-alaa hallitsevan Scry Digital -teknologiajätin. Murhanhimoisesta salaliitosta selvinnyt Payday-jengi haluaa selvittää totuuden. Jengi törmää Patricia Sharken salatulla palvelimella olleita tiedostoja kahlatessaan huippunykyaikaisen ja erittäin arvokkaan lennokkien ohjausohjelman tietoihin. Johtolangat johdattavat jengin suoraan Manhattanilla Ryan Parkin laitamilla sijaitsevaan Scry Digitalin datakeskukseen. Rosvojen on sopeuduttava maailmaan, jossa käteinen ei ole enää kuningas. Viimeisin ryöstön kohde on tallennettu tehokkaan tekoälyn suojaamille hakkeroimattomille palvelimille, joten jengin on murtauduttava sisään ja varastettava palvelimet räkeistään...