PAYDAY 3: Syntax Error Tailor Pack
Sanonta sanoo: "pukeudu työhön, jonka haluat, äläkä työhön, joka sinulla on". Tämä ei päde missään niin hyvin kuin ryöstökeikalla. Pukeudu menestyksekkäälle ryöstökeikalle Syntax Error Tailor Packin avulla.