Palapelit Bundle
The Bridge on 2D-logiikkapulmapeli, joka pakottaa pelaajan miettimään ennakkokäsityksiään fysiikasta ja perspektiivistä. Tämä peli on kuin Isaac Newton kohtaisi M. C. Escherin. Manipuloi painovoimaa ja muuta lattia katoksi, kun kuljet mahdotonta arkkitehtuuria pitkin. Tutki yhä monimutkaisempia maailmoja, joissa kaikissa on ainutlaatuiset yksityiskohdat ja jotka on suunniteltu antamaan pelaajalle selkeä älyllisen saavutuksen tunne. The Bridge on esimerkki peleistä taidemuotona kauniin käsinpiirretyn, mustavalkoisen litografisen tyylinsä kautta. Tumblestone on toiminnantäyteinen pulmapeli. Kisaa ystäviäsi vastaan moninpelihaasteissa tai haasta itsesi tarinatilassa. Ratko jatkuvasti vaikeampia ja luovempia pulmia, auta makkaraa saamaan ystäviä ja selvitä, mitä Vyörykruunulle tapahtui.