Pelaa pelejä, kuten Forza Horizon 6 ja High on Life 2, heti julkaisupäivänä. *Valitse pelit. Ei sisällä Call of Duty -nimikkeitä.
Lataa ja pelaa pelejä Xbox-konsolilla, PC ja tuetuilla käsikonsoleilla. Ohita lataus ja suoratoista pelejä (mukaan lukien omistamasi tietyt pelit) millä tahansa kelvollisella laitteella. Ultimate kautta saat parhaan laadun sekä lyhimmät odotusajat.