Off The Grid (Game Preview)
Tämä peli on käynnissä oleva työ. Se voi muuttua ajan myötä tai se voidaan julkaista lopullisena tuotteena. Osta se vain silloin, jos olet tyytyväinen keskeneräisen pelin nykyiseen tilaan. KYYNELISAARI TARVITSE ETTÄVÄSTI PELASTAJAN. HARMAA, ETTÄ SINÄ SINÄ SINÄ... Valmistaudu sukeltamaan äärimmäiseen Extraction Royaleen, jossa PvP ja PvE törmäävät kaikessa selviytymistaistossa! Teardrop Island – kerran täynnä lupauksia, nyt dystooppinen sotaalue – tarvitsee sankarin. Harmi, että se saa sinut. Kolme maailmanlaajuista pelijättiä ovat yhdistäneet voimansa luodakseen intensiivisimmän, sykkeittävimmän kokemuksen, joka on koskaan suunniteltu. Tämä ei ole vain yksi ampuja. Tämä on kyberpunk-sodankäynnin seuraava evoluutio, jonka on kuvitellut visionääriohjaaja Neill Blomkamp (District 9, Elysium), ja se on kääntämässä genren ylösalaisin. Off The Gridissä tehtäväsi on yksinkertainen: Selviydy. Ryöstää. Dominoida. Hyppää Off The Grid -pelin esikatseluun ja koe sekasorto omakohtaisesti, kun vapautamme uusia paikkoja, aseita ja kyberneettisiä raajoja rakentaaksemme lopullisen soturisi. Taistelitpa sitä korkean panoksen Battle Royalen sydämessä tai purkaat mukaansatempaavaa kerrontaa Teardrop Islandin särkyneestä historiasta, jokainen tekemäsi päätöksesi voi olla viimeinen… tai tie voittoon. Varustaudu mukautetuilla kyberraajoilla ja sadoilla aseyhdistelmillä, jotka muokkaavat vartaloasi ja arsenaaliasi kesken taistelun. Poimi arvokasta saalista, ovela vihollisesi älykkäämpiä ja muutu tuhovoimaksi. Et taistele vain selviytyäksesi – taistelet ollaksesi viimeinen pystyssä. Kutsumme sinut mukaan Xbox Game Preview -matkaamme. Hyppää sisään ja koe ensimmäinen aalto paikoista, aseista ja pelitiloista. Palautteesi on ratkaisevan tärkeää, kun jatkamme pelin kehittämistä – haluamme kuulla sinusta! Auta meitä muokkaamaan Off The Gridin tulevaisuutta jakamalla ajatuksesi siitä, mikä innostaa sinua ja mikä voi tehdä siitä vielä paremman. Varustaudu, Zero. Teardrop Island odottaa. Tämä on enemmän kuin peliä. Tämä on mahdollisuutesi olla osa jotain uutta, rohkeaa ja uraauurtavaa.