NURGLES
Nurglen joukkueissa on mädättäjiä, pestigoreja, Nurglen sotureita ja petoja. Näiden tukena on Nurglen legendaarinen tähtipelaaja: Lordi Borak Turmelija. Nurglen joukkueet ovat Kaaos-joukkueita, jotka palvovat Nurglea, korruption ja tautien Kaaos-jumalaa. Hän palkitsee pelaajansa melko epämiellyttävällä taudilla, jota kutsutaan "Nurglen mädäksi". Jokainen, joka tulee tarpeeksi lähelle haistaakseen sen, saa jonkin Nurglen inhoista taudeista ja yleensä kuolee ennen kuin ehtii ehdottaa henkilökohtaisen hygienian parantamista. Kuten useimmat Kaaoksen joukkueet, Nurglen joukkue on parhaillaan, kun se puolustaa ja pääsee iskemään suoraan vastustajan pelaajien kimppuun. Nurglen joukkueella on voimaa ja kestävyyttä, mutta ei ketteryyttä. Nurglen sotureilla on surkeat ketteryys- ja liikkumisarvot, eivätkä he ole hyviä pallonkantajia. Nämä Kaaos-jumala Nurglen palvojat ovat niin huonoja liikkumaan, että he saattavat hävitä vastapuolen lisäksi myös ottelukellolle!