Null Drifter
Minimalistinen ulkoasu, maksimoitu meininki! Ryntää tähän 1-bittiseen lo-fi simulaatioon, jossa taitosi kasvavat vähitellen, kunnes sinusta kuoriutuu todellinen avaruuden taistelulegenda! Tämä Project Starshipin maailmaan salaisesti kuuluvat twin stick räiskintäpeli on suunniteltu valmistelemaan lentäjät tulevaan koitokseen, kuilun heränneiden voimien päihittämiseen. Uudet haasteet vaikeutuvat asteittain ja näin Null Drifter -simulaatio ruoskii pilotista kuin pilotista esiin parhaan mahdollisen lentäjän!