No Straight Roads
Perusta rockbändi ja nujerra EDM-imperiumi! NO STRAIGHT ROADS on rokkaava toimintaseikkailu, jonka takana ovat Wan Hazmer (Final Fantasy XV) ja Daim Dziauddin (Street Fighter V). Tässä rytmipohjaisia kolmannen persoonan taisteluita ja rokkaavaa musiikkia yhdistävässä toimintaseikkailussa tutkit Vinyl Cityä ja taistelet musiikin megatähtiä vastaan pyrkiessäsi nujertamaan sortavan EDM-imperiumin, NSR:n.