Never Alone Arctic Collection
Never Alone on yhteistyössä Alaskan eskimoyhteisön kanssa kehitetty tunnelmallinen pulmatasohyppelypeli 1 tai 2 pelaajalle. Se pureutuu syvälle Iñupiat-kansanperinteeseen ja tarjoaa siten ainutlaatuisen pelielämyksen. Pelaat tyttönä ja naalina - voit vaihtaa hahmosta toiseen koska tahansa. Tytön ja naalin on selviydyttävä haasteista ja pulmista yhteistyössä ainutlaatuisten taitojensa ja kykyjensä avulla. Toinen pelaaja voi liittyä koska tahansa paikalliseen yhteispeliin. Foxtales-lisäosa sisältää kolme täysin uutta tasoa, jotka tarjoavat runsaasti uusia ympäristöjä, pulmia ja vihollisia. Melo aaltojen ja jäälauttojen keskellä ja koskissa tai sukella veden alle tutkimaan merenpohjaa, salaperäisiä luolia ja uponnutta kylää. Never Alone Arctic Collection sisältää sekä Never Alone ( Kisima Ingitchuna ) ja Foxtales DLC.