NeonBlast
Neon Blastissa peliohjainta käytetään ohjaamaan palloa, joka voidaan värjätä uudelleen värikenttien avulla ja joka tuhoaa samanvärisiä lohkoja. Lisäksi on liukukiviä ja kallokenttiä, jotka maksavat hengen. Taso ratkaistaan, kun kaikki tuhoutuvat lohkot tuhotaan, mitä nopeammin tämä tapahtuu, sitä enemmän bonuspisteitä saat.