Verkkopalvelimet eivät ole enää käytössä. Tervetuloa Redview Countyyn, missä poliisien ja kilpa-ajajien katukamppailu ei lopu koskaan. Osapuolet käyvät keskenään sotaa nopeimmilla autoilla, mukautuksilla ja teknologialla karussa avoimessa ympäristössä. Pelaa joko poliisina tai kilpa-ajajana – lain molemmilla puolilla on luvassa omanlaisiaan suurten panosten haasteita, palkintoja ja seurauksia. Laita kaikki peliin suurten panosten kilpailussa.