Naviroun asu: Downy Duds
Sisältö: ● Naviroun asu: Downy Duds Tämä esine on vain kosmeettinen, eikä anna pelillisiä etuja. Huomautus: Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta ostetun lisäsisällön saa käyttöön. Asuja voi vaihtaa pelinsisäisesti omasta talosta löytyvän arkun kautta, kun olet edistynyt riittävän pitkälle pelissä.