Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Naviroun asupaketti
Sisältää seuraavat: Naviroun asut: ● Downy Duds ● Kulu-Ya-Ku Costume ● Legiana Costume ● Paolumu Costume ● Anjanath Costume ● Fulgur Anja Costume ● Velkhana Costume Kaikki sisältö on kosmeettista, eikä anna pelillisiä etuja. Huomautus: Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta ostetun lisäsisällön saa käyttöön. Asuja voi vaihtaa pelinsisäisesti omasta talosta löytyvän arkun kautta, kun olet edistynyt riittävän pitkälle pelissä. Kukin tuote on ostettavissa myös erikseen.