NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst
Neljäs suuri ninjasota jatkuu. NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 3 palaa perusteellisesti päivitettynä FULL BURST -versiossa! Useiden parannusten joukossa saapuu myös paljon odotettu luku, jossa Sasuke ja Itachi kohtaavat Kabuton jännittävässä yhteenotossa. Ultimate Ninja STORM 3 saapuu nyt remasteroituna HD-tasolle.