MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Deluxe Edition Pre-Order
Ennakkotilaa MY HERO ONE'S JUSTICE 2, niin saat seuraavan sisällön: – Nomun ja kahden muun pelattavan hahmon ennakkoavaus – 4 mukautusesinettä. Yllä mainittu Nomu eroaa hahmon tavallisesta versiosta. Deluxe Editionin sisältö: – MY HERO ONE'S JUSTICE 2 (täysversio) – Season Pass Deluxe Editionin bonussisältö: – peliesine: Ribbit Ribbit Set Lisäetu, kun omistat aiemmin MY HERO ONE'S JUSTICE -pelin: – mukautusesineiden erikoissetti Izuku Midoriyalle. Yllä mainitut edut voidaan julkaista myöhempänä ajankohtana. MY HERO ONE'S JUSTICE -pelin tallennustiedot vaaditaan, jotta voit lunastaa aiemman pelin omistamista koskevan edun. Hitiksi muodostuneen MY HERO ONE'S JUSTICE -3D-areenataistelupelin yliampuva jatko-osa MY HERO ONE'S JUSTICE 2 astuu parrasvaloihin sankarillisesti! Ota kaikki irti hahmojen Quirk-kyvyistä eeppisissä kaksintaisteluissa, jotka käydään valtavilla areenoilla.