Moving Out Deluxe Edition
Kehity muuttojen mestariksi Moving Outin Deluxe Editionissa! Tämä erikoisversio sisältää seuraavat: – Moving Out ‑peli – Employees of the Month ‑pakkaus – Movers in Paradise ‑laajennus Moving Out Moving Out on ratkiriemukas fysiikkapohjainen muuttosimulaattori, jossa "sohvayhteispeli" saa aivan uuden merkityksen! Oletko valmis luomaan uuden jännittävän uran huonekalubisneksessä? Olet uunituore huonekalujen järjestely- ja uudelleensijoitusteknikko ja tehtävänäsi on suorittaa muuttokeikkoja eri puolilla vilkasta Packmoren kaupunkia. Smooth Moves ei ole ehkä muuttofirmoista suurin ja kaunein, mutta sen ahkerat uurastajat ovat valmiita kaikkein vaarallisimpiin ja oudoimpiin muuttoihin. Kasvata firman liiketoimintaa, värvää värikkäitä uusia hahmoja ja pelasta kaupunkisi huonekaluvaaroilta! Employees of the Month Pack "The Employees of the month" ‑pakkauksella urasi Smooth Movesilla saa lentävän lähdön. Kaikki tämän innokkaan muuttotiimin jäsenet suhtautuvat intohimoisesti manuaaliseen työhön ja haluavat ehdottomasi läpäistä koeaikansa. Kokoa mahtavin Packmoressa koskaan nähty muuttotiimi näistä luotettavista muuttotyöläisistä! Movers in Paradise Tervetuloa Movers in Paradisen pariin, Moving Outin uusimpaan laajennukseen. Saariparatiisissa on luvassa 24 uutta trooppista ja arcade-tyylistä kenttää, joita hoitaessasi saat paljastettua tarunhohtoisen ”kaikkien aikojen mahtavimman muuton” salat. Huvittavat uudet pelimekaniikat, esteet ja vastukset asettavat muutto- ja viestintätaitosi koetukselle. Avuksi muuttoihin on tarjolla uudet trooppiset apurit Tooki, Gilly, Coco ja Clawdius, joita voit käyttää myös pelin alkuperäisissä kentissä!