Moonlighter
Jokaisesta seikkailusta on saatava jotakin Kauan sitten, arkeologisten kaivausten yhteydessä löydettiin joukko portteja. Ihmiset huomasivat nopeasti, että nämä ikivanhat reitit johtivat toisiin maailmoihin ja ulottuvuuksiin. Pieni Rynoka-niminen kauppakylä perustettiin lähelle kaivauspaikkaa palvelemaan seikkailijoita, jotka olivat tarpeeksi urheita tai uhkarohkeita etsiäkseen mittaamattomia aarteita. Moonlighter on rogue-lite-elementtejä sisältävä toimintaroolipeli. Tutustu Willin jokapäiväisiin rutiineihin, kun tämä seikkailunhaluinen kauppias unelmoi salaa sankaruudesta. Pidä kauppaa Voit Rynokassa kauppaa käydessäsi asettaa tavaroita myytäväksi, määrittää huolella niiden hinnan, hallita kultavarantoja, värvätä apulaisia ja päivittää kauppaasi. Ole kuitenkin varovainen, hämäräperäiset henkilöt haluavat varastaa arvokkaat tavarasi! Taistele tyylillä Nauti haastavasta ja syvästä taistelumekaniikasta kukistaessasi erilaisia vihollisia ja pomoja. Taistelun luonne riippuu siitä, miten aseesi, kykysi, viholliset ja ympäristö toimivat yhdessä. Löydä itsellesi sopiva taistelutyyli. Palauta menestys kylään Opettele tuntemaan muita asukkaita, kun yrität palauttaa menestyksen tähän kaupalliseen pikkukylään. Auta uusien yritysten perustamisessa ja seuraa niiden kasvua idyllisessä Rynokassa. Valmista ja lumoa Valmistus- ja lumoamisjärjestelmät ovat edistymisellesi elintärkeitä. Sinun täytyy toimia muiden kyläläisten kanssa, jotta saat valmistettua uusia haarniskoita ja aseita sekä lumottua olemassa olevia varusteita. Se tarjoaa runsaasti vaihtoehtoja ja ehostaa varusteidesi käyttötapoja. Hanki saalista Astu porttien kautta omituisiin maailmoihin ja kerää eksoottisten sivilisaatioiden arvoesineitä: resursseja, aseita, haarniskoita ja poikkeuksellisia artefakteja. Et kuitenkaan kykene kantamaan kaikkea! Ota tuottoisin saalis mukaasi käyttämällä ainutlaatuista tavaraluettelojärjestelmää viisaasti. Avaa portteja Portit johtavat eri maailmoihin. Jokainen kerta on ainutlaatuinen ja pakottaa sinut tekemään viisaita päätöksiä. Et voi koskaan tietää, mitä seuraavaksi tulee vastaan – sinun täytyy olla valmiina mihin vain.