Monster Sanctuary
Hirviöiden kesytys kohtaa metroidvania-pelimekaniikan. Taistele hirviöitä vastaan ja kerää ja kouluta niistä oma tiimisi valloittavassa sivulta kuvatussa pikselimaailmassa. Valitse aaveseuraajasi, nouse esi-isiesi jalanjälkiä seuraten hirviöiden hoitajaksi ja pelasta hirviötarha. Lähde eeppiseen seikkailuun ja kasvata alati laajenevaa maailmaa avaamalla uusia alueita keräämiesi hirviöiden voimien ja kokoamasi tiimin turvin. Matkallasi hirviöiden hoitajista mahtavimmaksi paljastat myös salaperäisen uhan, joka on rikkomassa ihmisten ja hirviöiden välisen rauhan. Tutki metroidvania-tyyppistä maailmaa. Hirviöidesi voimien avulla pääset tutkimaan ja kasvattamaan maailmaa. Raivaa köynnösviidakkoja, kaada seiniä ja liidä kuilujen yli hirviöidesi avustuksella. Kokoa tiimisi Haudo, kerää ja kouluta eri puolilta maailmaa peräisin olevia hirviöitä ja kokoa niistä oma tiimisi. Kaikilla hirviöllä on yksilölliset taitojen kehityskaaviot, joiden avulla voit mukauttaa ja räätälöidä tiimisi kokoonpanon. Taistele taktisissa 3 vs. 3 ‑taisteluissa Tee mahdollisimman tehokkaita hyökkäyksiä ja yhdistelmähyökkäyksiä valitsemalla hyökkäysjärjestys strategisesti. Ansaitse hirviöiden munista harvinaisimmat löytämällä parhaat yhdistelmät toistuvissa taisteluissa. Taistele kaikkialta maailmasta tulevia hirviöiden hoitajia vastaan! Voit asettaa taitosi ja kykysi koetukselle myös pelaajien välisissä verkkopeleissä! Kerää ja kouluta hirviöitä, kehitä niiden taitokaaviot tappiin ja lähde taistelemaan kavereidesi ja vastustajiesi kanssa eeppisissä taisteluissa.