Microsoft Minesweeper
Pidä mielesi terävänä Microsoft Minesweeperissä! Selvitä kenttä laukaisematta miinaa. Haravoi alkuperäisessä ja ikonisessa Minesweeper-pelissä nyt PÄIVITETTYNÄ UUSILLA teemoilla, pelitiloilla, päivähaasteilla, saavutuksilla ja UPOUUDELLA automaattisella "soinnutuksella. Taattua HAUSKANPITOA kaikenikäisille! KLASSINEN TILA: Alkuperäinen 1990-luvulta tuttu MINESWEEPER on PÄIVITETTY! Aseta LIPPUJA merkiksi epäillyistä miinoista tai käytä työkaluja pulmien nopeampaan selvittämiseen. Kerää kokemuspisteitä tasojen nousemista varten ja ansaitse UUSIA titteleitä ja merkkejä. Hengaile ikonisen Minesweeper-emoijin kanssa UUSISSA teemoissa. Haasta itsesi muuttamalla VAIKEUSTASOA, valitsemalla kenttäsi ja ansaitsemalla SAAVUTUKSIA. SEIKKAILUTILA: Selvitä tiesi Minesweeper-labyrintin läpi ohjaten rohkea sankarisi Maan keskipisteeseen. Kerää saalista, löydä aseita, kukista vihollisia ja vältä piileviä vaaroja. Selvitä kenttä tason nousemista ja matkan jatkamista varten. PÄIVÄHAASTEET: Viisi (5) PÄIVÄHAASTETTA joka päivä. Valitse Klassisen, Lippujen, Räjäytysten, Aarteenmetsästyksen ja Napautusten välillä. Jos saat ne KAIKKi suoritettua kuukauden aikana saat TÄYDELLISYYSMERKIN! Premium-tilaajana voit pelata aiempia päivähaasteita, jotka ovat menneet sinulta ohi! ANSAITSE KOKEMUSPISTEITÄ JA NOUSE TASOJA: Kerää kokemuspisteitä tasojen nousemista ja UUSIEN titteleiden ja merkkien ansaitsemiseksi. Kirjaudu sisään Microsoft-tililläsi, niin voit tallentaa edistymisesi, tasosi, kokemuspisteesi ja saavutuksesi. Kun kirjaudut samalla Microsoft-tilillä, voit pelata useilla laitteilla. Jatka siitä, mihin jäit, tai pelaa Microsoft Minesweeperiä missä tahansa.