METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater - Master Collection Version
Metal Gear Solid 3: Snake Eater on Naked Snaken ja hänen mentorinsa The Bossin alkuperätarina ja METAL GEAR -sarjan viides peli. Peli sijoittuu syvälle viidakkoon. Ainutlaatuisen hiiviskelykokemuksen tarjoavassa pelissä Snaken on etsittävä käyttämänsä varusteet, hämättävä vihollisia naamioitumalla ja sulauduttava ympäristöönsä kasvomaaleja käyttämällä. Peli on lisäksi täynnä uusia toimintaelementtejä, joiden avulla pelaaja voi hankkia ruokaa ja palauttaa kestävyyttä viidakon eläimiä pyydystämällä, ja taistelulajeihin perustuva Close Quarters Combat (CQC) -taistelujärjestelmä mahdollistaa taistelun vihollisten kanssa. Sisältää myös rajoitetusti saatavilla olevat digitaaliset Screenplay Book- ja Master Book -kirjat, joista saa lisätietoa Metal Gear Solid 3: Snake Eater -pelin tarinasta ja hahmoista. [Pelit] Metal Gear Solid 3: Snake Eater (HD Collection version) Pelien alueelliset versiot saa lisälatauksina. [Digitaaliset kirjat] Metal Gear Solid 3: Screenplay Book Metal Gear Solid 3: Master Book Digitaalisiin kirjoihin pääsee pelin päävalikkonäytöstä.