Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Hanki kaikki klassiset Mega Man -pelit! Pelaa sinisen pommittajan kuutta ensimmäistä 8-bittistä seikkailua Mega Man Legacy Collectionissa, joka siis sisältää Mega Manit 1-6. Mega Man Legacy Collection 2 jatkaa seikkailua sarjan kehittyessä ja uusiutuessa Mega Maneissa 7-10. Nämä kokoelmat ovat täynnä lisäsisältöä aika- ja remix-haasteista soittimeen ja harvinaisten kuvituskuvien laajaan galleriaan.