Mega Man Legacy Collection 2
Sininen pommittaja tulee taas tässä toisessa Capcom-klassikoiden kokoelmassa! Peli sisältää uskolliset uusversiot Mega Man -peleistä 7 - 10, ja lisäksi se suorastaan pursuaa lisäsisältöä, aikakokeista haasteisiin ja soittimesta harvinaisten kuvituskuvien laajaan galleriaan. Mukana on myös Mega Man 9:n ja 10:n alun perin lataussisältöinä julkistut lisäpelitilat, ja jos nämä retrotasohyppelyt tuntuvat liian vaikeilta, voit laskea kärsimäsi vahingon määrää.