Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Meet Your Makerin Sector 2 Arsenal Pack lisää laskelmoivan Custodianin ja rajun uuden vartijan työkaluihisi. Shattered Peak Sanctuary sijaitsee syvällä arktisella joutomaalla. Se on teknologian ja kloonauksen viimeisimpien ja tappavien edistysaskelten koti. Tukahduttavien lumimyrskyjen aiheuttama loputon eristys, pelko ja vainoharhaisuus otti pian vallan. Custodian ja Advisor kääntyivät toisiaan vastaan avoimessa sodassa, joka tuhosi entisen tutkimuslaitoksen verentahrimaksi painajaiseksi. Niiden tappavat luomukset ovat nyt valjastettavissasi. Sector 2 Arsenal Packin sisältö: 1 CUSTODIAN: - Overseer Vainoharhoihin vajonnut Overseer yhdisti hermostonsa Fortalis Suit -puvun prototyyppiin, joka antoi hänelle ainutlaatuisia kykyjä ja merkittävät voimat. - Hyppää ja liidä: Overseer-pukuun yhdistetty Slipstreamer Biolink sallii sinun liitää hitaasti hypyn jälkeen. Voit välttää vaaroja ja pystyt edelleen hyökkäämään tai puolustautumaan. - Näkyvä Harvester Path: Overseerin hallusinaatioita muokkaava Pathfinder Biolink paljastaa Harvester Pathin, mikä varmistaa etteivät Raiderit enää ikinä eksy etuvartioon. - Tiedustele ympäristöä: Scavenger Biolink auttaa Raidereita havaitsemaan Forsaken Tomb -hautojen sijainnit ja muut resurssit korostamalla niitä ympäristössä. 1 VARTIJA: - Assassin Assassin on kammottava metsästäjä, joka väijyttää kohteensa hiiviskelemällä. - Hiiviskelyn mestari: Assassin pysyy lähes näkymättömänä, kunnes se tekee tuhoisan hyökkäyksensä. Raiderien on pidettävä visuaalisia häiriöitä ja vartijan liikkeiden aiheuttamia ääniä tarkasti silmällä. - Ei putoamisvahinkoa: Rakentajat voivat olla luovia, sillä tämä vartija ei kärsi putoamisvahinkoa. Ne voidaan sen vuoksi pudottaa yllättäen Raiderien päälle miltä tahansa korkeudelta. - Kova syöksyhyökkäys: Hyökätessään Assassin suorittaa keskimatkan horisontaalisia sivallushyökkäyksiä, joita on vaikea välttää.