Maximum Football - 500 Max Stacks
Max Stacks - 500 -virtuaalivaluutta Ostettavaa virtuaalivaluuttaa, jota voi käyttää pelin sisällä Maximum Pro League Card Packsien sekä kosmeettisten premium-esineiden, kausikorttien ja lippujen ostamiseen. Tämän sisällön pelaaminen edellyttää Maximum Football -peruspelin Xbox Series X/S / Xbox One:llä.