MARVEL RIVALS – 100 LATTICEA
Oston yhteydessä saat 100 latticea, Marvel Rivalsin pelinsisäistä valuuttaa. Voit ostaa niillä Battle Passeja ja avata käyttöösi eeppisiä asuja, suihkeita ja muuta sankarillista kosmetiikkaa kaupasta.