M.A.C.E. Space Shooter
M.A.C.E. on klassinen 2D-tilaa ampujapeli. Pelaaja liikkuu avaruusaluksella kolmen eri maailman välillä pystysuorassa vieritystasolla ja haastavilla vihollisilla, jotka yrittävät tuhota tai välttää niitä. Piilotetut esineet (aseet, pommit, energia), päivitettävät aseet ja lisävarusteet, kuten raketti ja kumppani, auttavat voittamaan vihollisen vaikeissa taisteluissa.