Lose Your Head Deluxe Bundle
Lose Your Head Bundle on väkevä yhdistelmä, joka saa pääsi poksahtamaan! Saat GONNER2- ja GoNNER-peruspelit. GoNNER-sarjan pelit ovat äärimmäisen kovia pistepohjaisia ja proseduraalisesti luotuja tasohyppelyitä roguelike-elementeillä höystettynä. Kuolet usein. Se on osa peliä, mutta se ei tunnu epäreilulta. Opit ajan myötä pelaamaan GoNNERia, joten älä hajota päätäsi. Eikä se väärin ole, vaikka hajotat, sillä meiltä löytyy runsaasti vaihtopäitä käytettäväksesi.