GONNER2
Altruistinen ja yllättävä sankarimme Ikk palaa GONNER2-pelissä! Ja tällä kertaa Kuolema kaipaa hänen apuaan. Kuoleman lymypaikka on jäänyt salaperäisen olemuksen valtaan, ja Ikkin on hankkiuduttava siitä eroon. Matkaa synkän kaoottisiin paikkoihin täynnä uskomattomia värien väläyksiä ja hulluja pomoja samalla, kun yrität kirjaimellisesti pitää pääsi! GONNER 2 on proseduraalisesti luotu tasohyppely roguelike-elementeillä, jotka pitävät sinut varpaillasi – nyt enemmän väriä ja kaaosta! Koe: - intensiivinen tasoräiskintä - proseduraalisesti luotuja kenttiä omituisen surrealistisessa maailmassa - epälineaarisia tasoja - joukko yhdistettäviä päitä, aseita ja päivityksiä - salaisuuksia ja mysteerejä! GONNER2 on IGF-palkitun GONNER-pelin jatko-osa.