Livelock
Livelock on ylhäältä päin kuvattu yhteistyöhön perustuva räiskintäpeli, jota voi pelata joko yksinpelinä tai jopa kahden liittolaisen kanssa.Tavoitteena on päättää koneiden välinen ikuinen sota. Olet yksi harvoista jäljellä olevista Capital Intellecteistä, jonka tehtävänä on avata Eden ja elvyttää ihmisyys. Ohjaat yhtä kolmesta mekaanisesta rungosta – Hexiä, Vanguardia tai Catalystia – pyrkiessäsi kukistamaan älykkäitä mekaanisia vihollisia. Älykästä toimintaa Selviydy kaoottisista taisteluista, joissa selviytymisen avaimet ovat asearsenaalisi täydellinen hallinta ja vihollisen käyttäytymisen sisäistäminen. Kolmen pelaajan yhteistyöpeli Voit yhdistää voimat kavereidesi kanssa ja hyödyntää eri luokkien kykyjä. Kullakin konerungolla on oma persoonallisuutensa ja asevalikoimansa. Loputon sota Tutki luonnonmullistuksen jälkeistä maailmaa ja yritä elvyttää ihmiskunta Story Mode -tilassa tai taistele dynaamisesti luotuja vihollisaaltoja vastaan Survival Mode -tilassa. Tuhoisa tulivoima Yhdistä aseesi tuhoisiin luokkapohjaisiin taitoihin. Luo maata halkovia shokkiaaltoja, kutsu tappavia automaattidroideja tai tilaa laserpommitus kiertoradalta napin painalluksella. Ihmisäly vastaan tekoäly Singular-vaikeustasolla saat vastaasi singulariteettitason tekoälyn, joka on kehittynyt vuosisatojen ajan ainoana tehtävään tulla mahdollisimman tehokkaaksi tappokoneeksi.