Little Orpheus
The Chinese Room -pelitalon mestarilliset tarinankertojat ovat tehneet useita palkintoja voittaneesta hittipelistään kaikenkattavan uusioversion, joka sisältää kaikki alkuperäisen pelin lisäsisällöt. Little Orpheus on värikäs sivuttain vieritettävä seikkailupeli, joka on saanut innoitusta klassikkoelokuvista, kuten Flash Gordon, Sinbad ja The Land that Time Forgot. Pelin kovaonninen sankari toveri Ivan Ivanovich tutkii kadonneita sivilisaatioita, merenalaisia kuningaskuntia, esihistoriallisia viidakoita ja satumaisia maita. Hän taistelee Menkvin epäinhimillistä heimoa vastaan ja pakenee kammottavien hirviöiden kynsistä. Riemuitse, kun hän selviää mahdottomista tilanteista ja maanalaisten maailmojen suunnattomista vaaroista. Häikäisevän upea grafiikka, loistava näyttely ja huippuluokan ääniraita tekevät Little Orpheusista vaikuttavan ja mieleenpainuvan maanalaisen seikkailun. Toverit, laskeudumme ytimeen!