LIGHTNING RETURNS FFXIII
FINAL FANTASY XIII-sarjan tähti Lightning on valmiina kohtaamaan kaikkien aikojen haasteen. Koe täysin uusi pelimaailma, uusi taistelujärjestelmä ja laajennetut muokkausominaisuudet. Eeppinen FINAL FANTASY XIII -tarina on saamassa jännittävän päätöksensä, mutta pelin jokaista osaa on paranneltu tuomaan alkuperäinen pelikokemus. Maailma kohtaa loppunsa 13 päivässä. Kaikki on jälleen kiinni yhdestä sankarittaresta.