Leo the Cat Bundle
Leo: The Firefighter Cat Leo The Firefighter Cat on 3D-toiminta/seikkailupeli, jossa on maailman söpöin eläin: kissa! Auta Leoa pelastamalla Feliopolis ja kissat vaaroilta 20 jännittävässä palomiehen tehtävässä. Leo & Mia: Animal Rescue Toimi urheana eläinpelastajana joko Leona tai Miana! Pelasta villieläimiä savannilla salametsästäjiltä ja muilta vaaroilta yli 15 jännittävässä tehtävässä!