Kung-Fu Kinectille
Ilmaan lyöminen ei ole koskaan tuntunut näin hyvältä! Astu pelimaailmaan ja muutu kungfu-sankariksi! Käytä omia liikkeitäsi, taistele sarjakuvapahiksia vastaan, loiki ilman halki, kutsu salamaniskuja ja ammu tulinuolia! Peli soveltuu kaiken ikäisille, kokoisille ja muotoisille pelaajille ja saattaa aiheuttaa roimaa kunnon kohoamista. Pelissä voit olla oman sarjakuvasi tähti, ja omista liikkeistäsi tehdään supervoimakkaita. Peli sisältää 22 tason mittaisen tarinan, 9 uudelleenpelattavaa haastetta päivittäiseen hupiin sekä erityisen pelimoodin omien lopetusliikkeiden lavastamiseen.