Kitaria Fables
Kitaria Fables on ihastuttavan söpö toimintaseikkailuroolipeli, jossa on maanviljelyä ja tavaroiden valmistamista! Taistele maailmaa uhkaavaa nousevaa pimeyttä vastaan miekan, jousen ja loitsukirjan kanssa. Tutki monimuotoisia alueita etsiessäsi reliikkejä ja resursseja, kasvata omat ruokasi ja suorita tehtäviä yksin tai ystävän kanssa paikallisessa yhteistyötilassa! Ihastuttavan söpö toimintaseikkailuroolipeli, jossa on maanviljelyä ja tavaroiden valmistamista – Taistele maailmaa uhkaavaa pimeyttä vastaan miekan, jousen ja loitsukirjan kanssa. Ryöstä reliikkejä ja resursseja luolastoista, kasvata omat ruokasi ja valmista uusia varusteita työskentelemällä kylän naapuriesi kanssa. Tervetuloa Kitarian maailmaan – Rauhallinen maa, jossa luonto elää harmoniassa – tähän asti. Kun Paw Villagea ympäröivät villieläimet muuttuvat yhä aggressiivisemmiksi, Imperiumi kutsuu sinut tutkimaan tilannetta ja puolustamaan kansalaisiaan. Reaaliaikainen taistelu – Käytä lähitaisteluaseita, jousia ja kehitä uusia loitsuja. Varusta itsesi tavalla, joka sopii taistelutyyliisi ja käytä taikuutta, aseita ja haarniskoja pelityylisi mukaan. Opi muinaista magiaa – Kun saat haltuusi muinaisen loitsukirjan, käytä sitä oppimaan magiaa, jonka Imperiumi on kieltänyt kauan sitten – ja käytä sitä eduksesi taistelussa! Keräile, valmista ja viljele maata! – Kitaria on täynnä resursseja hyödynnettäväksi! Surmaa hirviöitä ainesosia varten, istuta siemeniä ja hoida maata muonitusta varten sekä kerää materiaaleja ja malmia voimakkaampien aseiden, haarniskojen ja varusteiden valmistamiseen. Tee Paw Villagesta kotisi – Kitaria on täynnä ystävällisiä (ja vähemmän ystävällisiä!) kansalaisia. Tee itsesi tunnetuksi naapureiden keskuudessa ja suorita heidän tehtäviään. Mitä enemmän ystävystyt uusien tuttujen kanssa, sitä enemmän palkkioita saat suhteiden vahvistuessa! Paikallinen yhteistyötila – Tee tehtäviä yksin tai kaverin kanssa! Tuplatkaa tulivoima ja hyödyntäkää Kitaria Fablesin joustavan taistelujärjestelmän vapautta tukemaan toistenne vahvuuksia.