KeyWe
Tervetuloa hurmaavaan ja vauhdikkaaseen KeyWe-pulmapeliin, jossa tehtäväsi on varmistaa postin kulku joka tilanteessa! Työnäsi on ohjata Jeff- ja Debra-kiivilintuja, jotka on juuri palkattu Bungalow Basinin postikonttoriin. Kädettömän kaksikon on yhdessä loikittava, läpyteltävä, nokittava ja pökittävä erilaisia vipuja, painikkeita ja kelloja, jotta posti ehtii perille ajallaan. Lajittelukeskuksesta, lähettämöstä, sähkehuoneesta ja kasuaarikopeista koostuva postikonttori on tehokas ja hyvin toimiva virasto... noin yleensä ottaen.