Katamari Damacy REROLL
Keinoja kaihtamaton tuuppaajaprinssi laittaa taas kaiken pyörimään! Kun Kosmoksen kuningas tuhoaa vahingossa kaikki tähdet taivaalta, hän määrää piskuisen prinssipoikansa palauttamaan tuikkeen takaisin taivaalle. Lähde Kosmoksen kuninkaan ja prinssin kanssa hulvattomalle seikkailulle, jolla he yrittävät palauttaa tähdet, sekä kotona että matkalla – nyt täysteräväpiirtona! Rakastettu roll-em-up-peli palaa uusituin grafiikoin, uusituin välivideoin ja täysteräväpiirtona.