Infantry Attack
Vihollisjoukot, kuten jalkaväki, helikopterit, tankit, hävittäjät ja droonit, tulevat kimppuusi! Hyppää konekiväärin taakse ja ammu heidät kaikki! Et ole sodassa yksin. Joukkueesi on täällä auttamassa sinua: - Räjähde-ekspertti RPG-sinkolla, joka tekee valtavaa vahinkoa sotilasajoneuvoille - Kiväärimies, joka ampuu pitkältä matkalta avoimella taistelukentällä - Kranaatinheittäjä, joka erikoistuu taistelemaan kaikkia maajoukkoja vastaan. Sinä vastaat konekivääristä ja taistelukentän puhdistamisesta – se on erittäin koukuttavaa ja hauskaa! Tehtävät sijoittuvat eri sotavyöhykkeille, ja sinun on mukautettava ampumistrategiaasi taistelukentän mukaan: kaupunki, autiomaa, viidakko, metsä, lentokenttä ja paljon muuta! Ole etulinjassa tai nouse ilmaan ja niitä vihollisia helikopterista! Varo! Taisteluista tulee haastavia ja viholliset vahvistuvat ajan myötä, joten pelkkä aseiden parantaminen ei riitä. Kehitä tiimikavereita ja valmista sotilasjoukkosi torjumaan sotilaiden aaltoja! Ominaisuudet: - Puolusta maata vihollissotilaita vastaan - Taistele joukkueesi rinnalla ja voita vastustajan armeija useissa sotavyöhykkeissä - Päivitä varustustasi voittaaksesi sodan - Käytä moderneja aseita: konekiväärejä, raketinheittimiä ja drooneja - Taistele ja kukista pomot! - Helppo ohjaus ja realistinen grafiikka tarjoavat intensiivistä toimintaa Onko sinulla mitä vaaditaan vapauttamaan maasi hyökkääjiltä ja voittamaan sota?