Infantry Attack: Gold'n'Gun
Tällä DLC:llä avaat: - Kultainen Gatling-pääase, jolla on korkea vahinko sekunnissa! - 100 kultaharkkoa, joita voi käyttää ainutlaatuisiin aseisiin tai tehosteisiin - 5000 käteistä, joita voi käyttää aseiden ja joukkojen parannuksiin Valmistaudu seuraavaan taisteluun paljon nopeammin lisävaluutan ansiosta ja anna vastustajillesi maistiainen uudesta aseestasi!