Infantry Attack: Drone Squad
Tällä DLC:llä avaat: - UD-1 Whirligig -drone ja Shark-drone, joilla on korkea vahinko sekunnissa! - 30 kultaharkkoa, joita voi käyttää ainutlaatuisiin aseisiin tai tehosteisiin - 7500 käteistä, joita voi käyttää aseiden ja joukkojen parannuksiin Valmistaudu seuraavaan taisteluun paljon nopeammin lisävaluutan ansiosta ja anna vastustajillesi maistiainen droneistasi!