Indie Bundle
How 2 Escape How 2 Escape on pakopelisimulaatiopeli, jossa kaksi pelaajaa tarvitsee yhteistyötä epäsymmetrisessä pelimekaniikassa ja laitteissa. Sclash Sclash on plug-and-play 2D-samurai-taistelupeli, joka on täynnä yhden osuman tappamisen jännitystä. Pelaa käsin piirrettynä samuraina kauniisti maalatuissa maisemissa ja taistele vastustajia vastaan eeppisessä ja juhlallisessa kaksintaistelussa, jossa jokainen askel on tärkeä. Hallitse kestävyyttäsi ja hengitystäsi ja käytä aikaa tappavan iskun antamiseen. Quadroids Pue päällesi Roboctopuksen, pahan robottiherran viitta ja valloita galaksi kätyriarmeijasi, Quadroidien, kanssa. Quadroids on äärimmäinen yksinpelattava puzzle-strategiapeli. Galaksin hallitseminen vaatii hienoja psykomotorisia taitoja! Pelaajien pitäisi ohjata ja koordinoida kahdella silmällä ja kahdella kädellä pysäyttämättömiä Quadroideja, jotka juoksevat samanaikaisesti neljässä eri ruudussa.