Imperator: Rome - Magna Graecia Content Pack
Aleksanterin imperiumin luhistumisen jälkeen kreikkalaiset kaupunkivaltiot taistelivat säilyttääkseen itsenäisyytensä ja oman kohtalonsa hallinnan. Ateena ja Sparta jatkoivat vaikutusvaltansa käyttämistä Aigeianmerellä ja mahtava Syrakusan kaupunki pyrki hallitsemaan Sisiliaa. Magna Graecia on uusi Imperator: Rome -pelin sisältöpaketti, jossa pääset elämään uudelleen tämän aikakauden, jolla kaupungit uhmaavat keisarikuntia, Rooma kasvaa, Karthago uhkaa ja Aleksanterin perilliset katsovat nälkäisesti taivaanrannan taa.