Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome - Centurion Bundle Klassisen maailman loisto siintää Imperator: Rome -pelissä, mutta upeinkin palatsi hyötyy pienestä lisäväristä. Tämä sisältöpaketti sisältää kaikki Imperator: Rome -pelin teemalaajennukset yhdessä paketissa, joten voit lisätä Pyrrhoksen loiston ja Diadokkien riidat edulliseen yhteishintaan. Centurion Bundle -paketin sisältö: ◾Epirus-sisältöpaketti: Pyrrhoksen elämään ja kampanjoihin liittyviä tapahtumia, ainutkertaisia armeija- ja laivamalleja, 3 erityistä Epeiros-tapahtumaa ja Dodonan oraakkeli. ◾Magna Graecia -sisältöpaketti: Tehtäväpuut Ateenalle, Spartalle ja Syrakusalle, uusia uskonnollisiin paikkoihin sidottuja jumaluuksia, pyhiä aarteita temppeleihin ja jumalaksi korottaminen aidosti suurille johtajille. ◾Heirs of Alexander: Ainutkertaisia tehtäväpuita Aleksanterin imperiumin seuraajavaltakunnille, Diadokki-teemaisia tehtäviä hajaantuneiden hellenististen valtakuntien yhdistämiseen, Wonder Designer, uusia tapahtumia, uusia jumaluuksia, uusia aarteita. ◾Ääniraita: Imperator: Rome -peliin laadittuja alkuperäisiä sävellyksiä sekä kuhunkin sisältöpakettiin sävellettyä musiikkia.