Imaginary Realms Bundle
Auta sisaruksia heidän matkallaan unien maailman läpi ja kohdatessa rohkeasti painajaiset, jotka piileskelevät syvällä ihmisen psyykeessä -ja kulje unelmien ja todellisuuden ulottuvuuksissa molempien pelastamiseksi! Tämä sisältää: - Endless Fables 4: Shadow Within Kuuluisa antropologi Pamela Cavendish palaa kotikaupunkiinsa kohdatakseen lapsuutensa tragedian. Kukaan ei uskonut häntä painajaisen kaapatessa hänen ystävänsä Hansin. Nyt vuosia myöhemmin, rohkealla ja päättäväisellä Pamelalla on mahdollisuus korjata tämä vääryys. - My Brother Rabbit Kauniisti piirretty seikkailu sijoittuu lapsen mielen surrealistiseen maailmaan. Nuori tyttö kohtaa sairastuessaan kamalan todellisuuden. Pieni tyttö ja hänen veljensä pakenevat ankaraa ulkomaailmaa mielikuvituksensa voimalla. Yhdessä he kuvittelevat fantastisen universumin, josta he saavat kaipaamaansa lohtua. - Dreamwalker: Never Fall Asleep Pienessä turistikaupungissa nuori tyttö, pormestarin tytär, päätyy koomaan onnettomuuden vuoksi. Paikallisten lääkäreiden kyvyttömyys pakottaa pormestarin hakemaan apua psykiatrilta, jolla on huhujen mukaan ainutlaatuinen kyky seurata ihmisten unia - Dreamwalker.