Hunt: Showdown
Villit, painajaismaiset hirviöt vaeltavat Louisianan soilla, ja olet osa raavaiden palkkionmetsästäjien ryhmää, joka on lupautunut puhdistamaan maailman tästä karmeasta vitsauksesta. Aja nämä olennot pois maailmastamme, ja sinulle maksetaan anteliaasti ja saat mahdollisuuden ostaa entistä hirvittävimpiä ja tehokkaampia aseita. Jos epäonnistut, kuolema riistää sinulta sekä pelihahmon että varusteet. Metsästäjiesi verenperintö kuitenkin varmistaa, että keräämäsi kokemus säilyy aina. SUURI RISKI, SUURI PALKINTO, PALJON JÄNNITYSTÄ Hunt on kilpailuhenkinen ottelupohjainen peli, joka yhdistää PvP- ja PvE-elementtejä luomaan ainutlaatuisen jännittävän pelikokemuksen, jossa pelihahmosi henki ja varusteet ovat jatkuvasti vaarassa. Jokaisen palkkiometsästysottelun alussa enintään 12 pelaajaa lähtevät etsimään hirviöitä. Riippuen valitsemastasi pelitilasta ja joukkuevaihtoehdoista, tähän kahteentoista sisältyy yhdistelmä yksinpelaajia ja kahden tai kolmen joukkueen ryhmiä. Kun he ovat löytäneet ja päihittäneet yhden näistä, he saavat palkkion – ja heistä tulee välittömästi kaikkien muiden kartalle jäävien metsästäjien kohde. Jos et turvaa selustaasi, saatat löytää selästäsi veitsen, ja viimeisin muistosi on se, että joku muu lähtee pelistä mukanaan palkintosi. Mitä suurempi riski, sitä suurempi palkkio – mutta yksikin virhe voi viedä sinulta kaiken. Hunt's Quick Play -pelitilasta löytyy lyhyempi ottelu, jonka aikana jopa kymmenen yksittäistä pelaajaa kilpailee etsiäkseen tarvikkeita ja löytääkseen ja sulkeakseen neljä ulottuvuussäröä kilpaillessaan hupenevista palkkiomääristä. Viimeisen särön ensimmäisenä sulkeva metsästäjä saa kaiken sen sisältämän energian itselleen, mutta tämän jälkeen hänen on selviydyttävä loppulaskennasta saadakseen tehtävä päätökseen. Samalla hän ja palkinto ovat muiden metsästäjien kohteena. Kun aika menee umpeen ajastimessa, voittaja saa pitää metsästäjänsä, kun taas loput tuhoutuvat. EDISTYMINEN Vaikka kuolisit, voit edetä metsästäjien joukossa verenperinnön avulla. Kun yksi pelihahmo kuolee, heidän kokemuksensa siirretään verenperintöösi, jossa sitä voidaan käyttää muihin metsästäjiisi. Jos selviydyt pois kartalta hengissä, voit käyttää ansaitsemasi rahan ja kokemuksen uusien metsästäjien varustamiseen ja seuraavaan otteluun valmistautumiseen. Jos kuolet, menetät kaiken muun paitsi kokemuksesi. DARK SIGHT (henkinäkö) Dark Sight antaa metsästäjien nähdä maailmojen välisen verhon läpi, jolloin tämän valitsevat näkevät myös sellaista, mitä ei ole tarkoitettu kuolevaisten silmille. Käytä henkinäköä hirviöiden seuraamiseen, ja aavemainen valo opastaa sinua kohti seuraavaa kohdetta. Henkinäkö näyttää myös palkkioita kuljettavat pelaajat, jolloin he ovat alttiimpia väijytykselle yrittäessään paeta. "