Hunt: Showdown - The Phantom
Gus Leroux: Entinen asianajaja, jolla on väkivaltaa väkivallalla, tämä teatterinmetsästäjä peittää pelätyn visuaalisensa naamarilla - ei siksi, että hän häpeilee alla olevia vammoja, vaan siksi, että se kauhistuttaa vastustajia.