Hunt: Showdown - Crossroads
Kansanperinteessä risteys on maailmojen välille sijoittuva paikka, missä saatat kohdata jotain yliluonnollista tai lyödä kättä päälle paholaisen kanssa. Hunt: Showdownin Crossroads-asepaketti sisältää neljä asetta taitaville ja maustaan tietoisille metsästäjille: kolme tuliasetta ja räjähdepeitsi. Lisää ne arsenaaliisi ja aja vihollisesi turmioon. Aseet: Shellback American Hunters Associationin huipulle tiensä raivanneille merimiehille Shellback-räjähdepeitsi oli varteenotettavin ase vihollisten seivästämistä varten – niin maalla kuin merelläkin. Intiimiä ja tappavaa. Baptismal Blood Yön akolyytit saavat Mosin-Nagant Avtomatin osana viimeistä initiaatioriittiään. Läpäistessään riitin he pääsevät vuodattamaan vihollistensa verta, ja epäonnistuessaan he vaarantavat omat luunsa. Sinner’s Prayer Tämän Nitro Expressin teräksinen koristelu sopii vaikka kuninkaalle – mutta synnintekijöille titteleillä ei ole merkitystä. Louisianan soilla tämä ase tekee kantajastaan näiden pimeiden maiden herran. Rite of Passage Korkealle nousseiden ja rituaalin suorittaneiden on suotavaa näyttää arvovaltansa. Selviytyjille arvovaltaa edustaa tämä tikari, joka on ystävä ja kumppani synkimpien haasteiden aikana.