Hunt: Showdown 1896 - The Shadow Under the Cowl
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - The Cowl (Metsästäjä) - Rib Burster (Krag Bayonet) - Eye Taker (Metsästysjousi) - Swarm Cutter (Heittoveitset) Kaapu on mantteli, jonka valitsi mies, joka tiesi, miten pian järjestys voisi muuttua kaaokseksi pelkällä yhden terän iskulla. Kerran nimeltään Horatio, lapsena hän hämmensi muurahaiskolonioiden feromoneja ja katsoi niiden marssivan spiraalia kuolemaansa asti. Tai istui käsi ojennettuna lampun palaessa ja odotellen ötököiden laskeutuvan hänen kämmenelleen. Hän pullotti niitä, tutki niitä ja uskoutui niille, sillä hänellä ei ollut ketään. Horatio oppi, että hänen hyönteisensä olivat lähempänä ihmiskuntaa kuin muut halusivat ajatella. Hän huomasi, että molemmat järjestivät itsensä ryhmiin, joilla on johtajat ja yhteiset tavoitteet, joskus paremman vuoksi, joskus ei. Isänsä tavoin Horatio meni upseeriopistoon, jossa, hierarkioiden ympäröimänä, hänen pakkomielteensä heidän kumoamisestaan vain kasvoi. Pesän kuningatar on tuhannen työläisen hengen arvoinen. Horation filosofia ei jäänyt huomaamatta, ja hänet erotettiin kunniattomasti. Vaikka Horatiolla ei ollut mitään, hän sääli ainoastaan hänen ötököitään — ne olivat riippuvaisia toisistaan niin paljon, että ne olivat haavoittuvaisia yksinään. Joten hän kehitti tietoaan, ja sai elantonsa iskemällä teränsä aivan oikeaan paikkaan hyödyntäkseen tuhoa eniten. Hänen työnsä toi hänet bayoulle, uusi koiperhonen, uusi liekki. Horatio löysi muitakin kaltaisiaan, turmeluksen valtaamina. Ensijahdillaan hän kohtasi kasvokkain — tai kasvottomasti — salamurhaajan, joka viilsi hänen rintakehänsä auki yhdellä iskulla. Jätettynä kuolemaan kovakuoriaisten peittämänä hän sai ilmestyksen: hänet verhoava olentoparvi ehkä oli ilman johtajaa, mutta niitä kaikkia ajoi perusvaisto kohti niiden suurempaa tarkoitustaan. Tuosta ahdigosta Kaapu nousisi esiin vannoen kohoavansa kohti suurinta potentiaaliaan.